Skip Ribbon Commands
Skip to main content
SharePoint

Satisfaction Survey 2021

As part of an ongoing improvement process, the Supply Department is committed to monitoring the quality of the services we provide. Your valuable rating will support us
كجزء من التطوير والتحسين المستمر لخدماتنا فان إدارة التوريد ملتزمة بمراقبة ومتابعة جودة الخدمات المقدمة من طرفها. اشتراككم في التقييم المقدم ادناه سوف يساعدنا في تحقيق الرؤية المرجوة

     
    Attach FileAttach File
    |
    Spelling...Spelling...

    Title

    Please select Section(s) for evaluation

    Company Name / اسم الشركة

    Name / اسم المقييم

    Job Title / المسمى الوظيفي

    Telephone / الهاتف

    Email / البريد الالكتروني

    Company Classification / تصنيف الشركة

    Duration of relationship between your respectful company and ADSSC / العلاقات التجاريه مع شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي

    يرجى اختيار وسيلة التواصل المفضلة مع شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي <br/> Please choose the communication means (method) you prefer to communicate with ADSSC

    الاحتراف واللباقة المهنية من موظفي قسم العقود وسرعة الاستجابة لطلباتك واستفساركم في الوقت المناسب <br/> Professionalism - Courteousness and professionalism of Contracts section staff

    الاستجابة – سرعة الاستجابة لطلباتك واستفساركم في الوقت المناسب <br/> Responsiveness - Contracts section staff response to your enquires and needs in timely manner

    التواصل – مدى كفاءة وضوح عمليه من موظفي قسم العقود أثناء عملية تقديم العطاءات <br/> Communication – the extent of communication clearness during bidding stage

    سهولة الوصول الى الموظف المختص في قسم العقود <br/> Accessibility – Contract section staff are accessible and easy to communicate during bidding stage

    الوثائق ونطاق الاعمال - هل كانت مستندات المناقصة ونطاق الاعمال واضحة ومنسقة؟ <br/> Documents & Scope of Work –tender document requirements are clear and consistent

    مدى فهمكم لتعليمات واجراءات قسم العقود الخاصة بمتطلبات المناقصات <br/> Extent of ( use / exercise/ apply /employ) your understanding of Contracts section tender related information/details

    نزاهة وشفافية قسم العقود خلال مرحلة تقييم العطاءات <br/> Contracts section is transparent during tender evaluation

    سرعة التقييم وإعلان النتائج <br/> Exertion of evaluation and results announcement ( effort /application/ action/energy )

    تمت ترسية عقد لكم (نعم/لا) <br/> Have you been awarded a Contract (Yes / No)

    ما مدى أداء المستخدم النهائي وسهولة الوصول اليه - شخصيا، عن طريق الهاتف أو البريد الإلكتروني <br/> ADSSC end user performance and accessibility (i.e. in person, by telephone or e-mail)

    هل غطت مستندات العقد جميع نواحي نطاق الأعمال؟ <br/> Were the Contract documents covering all aspects of the tender scope?

    تقييم رضاكم بشكل عام عن قسم العقود <br/> Your overall satisfaction of Contracts Section

    اقتراحات أو نقاط لتحسين أداء قسم العقود <br/> Any observations, suggestions or comments to improve contracts section?

    الاحتراف واللباقة المهنية من موظفي قسم المشتريات <br/> Professionalism - courteousness and professionalism of Purchasing section staff

    الاستجابة –سرعة الاستجابة لطلباتك واستفساركم في الوقت المناسب <br/> Responsiveness - Purchasing section staff response to your enquires and needs in timely manner

    مدى كفاءة وضوح عملية التواصل من موظفي قسم المشتريات أثناء عملية تقديم العطاءات <br/> Communication – the extent of communication clearness during bidding stage

    الاتاحة -سهولة الوصول الى الموظف المختص في قسم المشتريات <br/> Accessibility – purchasing section staff are accessible and easy to communicate during bidding stage

    هل كانت مستندات المناقصة ونطاق الاعمال واضحة ومنسقة <br/> Documents & Scope of Work –tender document requirements are clear and consistent

    نزاهة وشفافية قسم المشتريات خلال مرحلة تقييم العطاءات <br/> Purchasing section is transparent during tender evaluation

    سرعة التقييم وإعلان النتائج <br/> Exertion of evaluation and results announcement

    تمت ترسية أمر شراء او عقد لكم (نعم/لا) <br/> Have you been awarded a Purchase Order or Contract (Yes/No)

    ما مدى أداء المستخدم النهائي وسهولة الموصول اليه - شخصيا، عن طريق الهاتف أو البريد الإلكتروني <br/> ADSSC end user performance and accessibility (i.e. in person, by telephone or e-mail)

    هل غطت مستندات أمر الشراء وأمر العمل بجميع نواحي نطاق الأعمال؟ <br/> Were the Purchase order and Work service order documents covering all aspects of the tender scope?

    تقييم رضاكم بشكل عام عن قسم المشتريات <br/> Your overall satisfaction of Purchasing Section

    اقتراحات أو نقاط لتحسين أداء قسم المشتريات <br/> Any observations, suggestions or comments to improve Purchasing section?

    رضاؤك العام عن تجربة التسجيل الالكتروني للموردين لدى شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي <br/> Your general satisfaction of the experience with the suppliers E-registration at ADSSC

    ما مدى سهولة استخدام نظام التسجيل الالكتروني <br/> How easy to use E-registration system

    ما مدى وضوح متطلبات ونموذج الخدمات الالكترونية <br/> How clear the requirements of e-registration services module

    مدى رأيك في مساهمة خدمة التسجيل الالكتروني في التقليل واختصار الوقت على المتعاملين في إنجاز معاملاتهم <br/> In your opinion، what is the contribution of the E-registration service system in reducing and shortening the time of the dealers in the complet

    الرضا العام عن قسم التسجيل <br/> Overall satisfaction on Commercial Supply Registration unit

    ملاحظات، اقتراحات أو نقاط لتحسين أداء قسم تسجيل الشركات <br/> Any observations, suggestions or comments to improve CSR Section?

    ما مدى وضوح متطلبات التأهيل للموردين لدى شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي؟ <br/> How clear is Abu Dhabi Sewerage Services Company's pre-qualification requirements?

    رضاؤك بشكل عام عن تجربتك للتأهيل لدى شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي كمورد معتمد <br/> Your general satisfaction with the pre-qualification experience with Abu Dhabi Sewerage Services Company as an approved supplier-vendor

    رضاؤك بشكل عام عن الفترة الزمنية لأنهاء طلبات التأهيل من قبل فريق التسجيل التجاري <br/> Your overall satisfaction about the timelines to finalize the pre-qualification recommendation by the Commercial Registration Team

    مدى فهمكم لتعليمات واجراءات تأهيل الشركات <br/> Your overall understanding of the prequalification procedure and requirements

    اقتراحات أو نقاط لتحسين أداء قسم تسجيل الشركات <br/> Any observations, suggestions or comments to improve CSR Section?

    Attachments