Title
|
|
Please select Section(s) for evaluation
|
|
Company Name / اسم الشركة
|
|
Name / اسم المقييم
|
|
Job Title / المسمى الوظيفي
|
|
Telephone / الهاتف
|
|
Email / البريد الالكتروني
|
|
Company Classification / تصنيف الشركة
|
|
Duration of relationship between your respectful company and ADSSC / العلاقات التجاريه مع شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي
|
|
يرجى اختيار وسيلة التواصل المفضلة مع شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي <br/> Please choose the communication means (method) you prefer to communicate with ADSSC
|
|
الاحتراف واللباقة المهنية من موظفي قسم العقود وسرعة الاستجابة لطلباتك واستفساركم في الوقت المناسب <br/> Professionalism - Courteousness and professionalism of Contracts section staff
|
|
الاستجابة – سرعة الاستجابة لطلباتك واستفساركم في الوقت المناسب <br/> Responsiveness - Contracts section staff response to your enquires and needs in timely manner
|
|
التواصل – مدى كفاءة وضوح عمليه من موظفي قسم العقود أثناء عملية تقديم العطاءات <br/> Communication – the extent of communication clearness during bidding stage
|
|
سهولة الوصول الى الموظف المختص في قسم العقود <br/> Accessibility – Contract section staff are accessible and easy to communicate during bidding stage
|
|
الوثائق ونطاق الاعمال - هل كانت مستندات المناقصة ونطاق الاعمال واضحة ومنسقة؟ <br/> Documents & Scope of Work –tender document requirements are clear and consistent
|
|
مدى فهمكم لتعليمات واجراءات قسم العقود الخاصة بمتطلبات المناقصات <br/> Extent of ( use / exercise/ apply /employ) your understanding of Contracts section tender related information/details
|
|
نزاهة وشفافية قسم العقود خلال مرحلة تقييم العطاءات <br/> Contracts section is transparent during tender evaluation
|
|
سرعة التقييم وإعلان النتائج <br/> Exertion of evaluation and results announcement ( effort /application/ action/energy )
|
|
تمت ترسية عقد لكم (نعم/لا) <br/> Have you been awarded a Contract (Yes / No)
|
|
ما مدى أداء المستخدم النهائي وسهولة الوصول اليه - شخصيا، عن طريق الهاتف أو البريد الإلكتروني <br/> ADSSC end user performance and accessibility (i.e. in person, by telephone or e-mail)
|
|
هل غطت مستندات العقد جميع نواحي نطاق الأعمال؟ <br/> Were the Contract documents covering all aspects of the tender scope?
|
|
تقييم رضاكم بشكل عام عن قسم العقود <br/> Your overall satisfaction of Contracts Section
|
|
اقتراحات أو نقاط لتحسين أداء قسم العقود <br/> Any observations, suggestions or comments to improve contracts section?
|
|
الاحتراف واللباقة المهنية من موظفي قسم المشتريات <br/> Professionalism - courteousness and professionalism of Purchasing section staff
|
|
الاستجابة –سرعة الاستجابة لطلباتك واستفساركم في الوقت المناسب <br/> Responsiveness - Purchasing section staff response to your enquires and needs in timely manner
|
|
مدى كفاءة وضوح عملية التواصل من موظفي قسم المشتريات أثناء عملية تقديم العطاءات <br/> Communication – the extent of communication clearness during bidding stage
|
|
الاتاحة -سهولة الوصول الى الموظف المختص في قسم المشتريات <br/> Accessibility – purchasing section staff are accessible and easy to communicate during bidding stage
|
|
هل كانت مستندات المناقصة ونطاق الاعمال واضحة ومنسقة <br/> Documents & Scope of Work –tender document requirements are clear and consistent
|
|
نزاهة وشفافية قسم المشتريات خلال مرحلة تقييم العطاءات <br/> Purchasing section is transparent during tender evaluation
|
|
سرعة التقييم وإعلان النتائج <br/> Exertion of evaluation and results announcement
|
|
تمت ترسية أمر شراء او عقد لكم (نعم/لا) <br/> Have you been awarded a Purchase Order or Contract (Yes/No)
|
|
ما مدى أداء المستخدم النهائي وسهولة الموصول اليه - شخصيا، عن طريق الهاتف أو البريد الإلكتروني <br/> ADSSC end user performance and accessibility (i.e. in person, by telephone or e-mail)
|
|
هل غطت مستندات أمر الشراء وأمر العمل بجميع نواحي نطاق الأعمال؟ <br/> Were the Purchase order and Work service order documents covering all aspects of the tender scope?
|
|
تقييم رضاكم بشكل عام عن قسم المشتريات <br/> Your overall satisfaction of Purchasing Section
|
|
اقتراحات أو نقاط لتحسين أداء قسم المشتريات <br/> Any observations, suggestions or comments to improve Purchasing section?
|
|
رضاؤك العام عن تجربة التسجيل الالكتروني للموردين لدى شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي <br/> Your general satisfaction of the experience with the suppliers E-registration at ADSSC
|
|
ما مدى سهولة استخدام نظام التسجيل الالكتروني <br/> How easy to use E-registration system
|
|
ما مدى وضوح متطلبات ونموذج الخدمات الالكترونية <br/> How clear the requirements of e-registration services module
|
|
مدى رأيك في مساهمة خدمة التسجيل الالكتروني في التقليل واختصار الوقت على المتعاملين في إنجاز معاملاتهم <br/> In your opinion، what is the contribution of the E-registration service system in reducing and shortening the time of the dealers in the complet
|
|
الرضا العام عن قسم التسجيل <br/> Overall satisfaction on Commercial Supply Registration unit
|
|
ملاحظات، اقتراحات أو نقاط لتحسين أداء قسم تسجيل الشركات <br/> Any observations, suggestions or comments to improve CSR Section?
|
|
ما مدى وضوح متطلبات التأهيل للموردين لدى شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي؟ <br/> How clear is Abu Dhabi Sewerage Services Company's pre-qualification requirements?
|
|
رضاؤك بشكل عام عن تجربتك للتأهيل لدى شركة ابوظبي لخدمات الصرف الصحي كمورد معتمد <br/> Your general satisfaction with the pre-qualification experience with Abu Dhabi Sewerage Services Company as an approved supplier-vendor
|
|
رضاؤك بشكل عام عن الفترة الزمنية لأنهاء طلبات التأهيل من قبل فريق التسجيل التجاري <br/> Your overall satisfaction about the timelines to finalize the pre-qualification recommendation by the Commercial Registration Team
|
|
مدى فهمكم لتعليمات واجراءات تأهيل الشركات <br/> Your overall understanding of the prequalification procedure and requirements
|
|
اقتراحات أو نقاط لتحسين أداء قسم تسجيل الشركات <br/> Any observations, suggestions or comments to improve CSR Section?
|
|
Attachments
|
|