Skip Ribbon Commands
Skip to main content
SharePoint

Supply Dept Vendors Satisfaction Survey/استبيان رضا الموردين

 
1. Professionalism - courteousness and professionalism of our Supply Dept. staff
الاحتراف -اللباقة والمهنية من موظفي ادارة الامداد *
2. Communication - how clearly we communicated with you during the bid process.
التواصل -مدى اتصالنا معك بوضوح أثناء عملية تقديم العطاءات *
3. Accessibility - our accessibility (i.e. in person, by telephone or e-mail).
الاتاحة -سهولة الوصول الينا (شخصيا، عن طريق الهاتف أو البريد الإلكتروني). *
4. Responsiveness - timeliness of our response to your requests and needs.
الاستجابة -الاستجابة لطلباتك واحتياجاتك في الوقت المناسب. *
5. Process - purchasing process as open and fair.
الاجراءات - عمليات المشتريات على نحو سلس وعادل *
6. Documents - Were the tender document expectations clear and consistent?
الوثائق -هل كانت كراسة المناقصة واضحة ومتسقة؟ *
7.  Understanding of Supply Dept. instruction and procedure which are related to tenders enquires
فهمكم لتعليمات واجراءات ادارة الامداد الخاصة بمتطلبات المناقصات *
8. Rate our integrity and transparency in all tender stages for the last 3 years (2014-2016)
تقييمكم للنزاهة والشفافية لإدارة الامداد على مدى السنوات الثلاث الماضية (2014-2016) في جميع مراحل المناقصة *
9. Your satisfaction on Supply Dept. on overall
تقييم رضاكم بشكل عام على إدارة الامداد *
10. - Notes,  Suggestions  or points to improve Supply Dept. performance (if any)
ملاحظات، اقتراحات أو نقاط لتحسين أداء إدارة الامداد (إن وجدت)

Name & Contact Details (Optional)/
الاسم و رقم التواصل ( اختياري)